Experiment v marketingovém výzkumu – Bc. Tomáš Drábek
Bc. Tomáš Drábek
Master's thesis
Experiment v marketingovém výzkumu
Experiment in Marketing Research
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá experimentem v marketingovém výzkumu. Práce je koncipována do dvou částí. V teoretické části se autor zabývá charakteristikou všech výzkumných metod v marketingovém výzkumu, včetně jeho procesu. Blíže se pak zaměřuje na experiment, experimentální psychologii a experiment v marketingovém výzkumu. Pro realizaci vlastního výzkumného neuromarketingového šetření, zaměřující se …viacAbstract:
This thesis deals with an experiment in marketing research. Thesis is divided into two parts. In the theoretical part, the author addresses the characteristics of research methods in marketing research and its process itself. In thorough view it focuses on the experiment, experimental psychology and experiment in marketing research. The realization of mentioned neuromarketing research study which is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rf8oe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Experiment v marketingovém výzkumu
Lucie Škrabalová -
Experiment v marketingovém výzkumu
Jakub Douda -
Experiment v marketingovém výzkumu
Lucie Škrabalová -
Experiment v marketingovém výzkumu
Jitka Peksová -
Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání
Anna Poborská -
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
Magdaléna Jenšíková -
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
Eliška Drkalová -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao