Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli – Bc. Simona ŠIMKOVÁ
Bc. Simona ŠIMKOVÁ
Bakalářská práce
Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
Consumers' perception of the Fair Trade mark
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zmapovat, jak spotřebitelé vnímají značku Fairtrade. Fair trade je obchodní partnerství, které nabízí lepší obchodní podmínky a pomáhá znevýhodněným producentům žít lepší život. Teoretická část vysvětluje, co je značka a popisuje systém fair trade, značku Fairtrade, obsahuje informace o marketingovém výzkumu. Výzkum spotřebitelského vnímání byl proveden pomocí dotazníku …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to map how consumers perceive the Fairtrade mark. Fair trade is a trading partnership that offer better trading conditions and help disadvantaged producers to live better life. The theoretical part of this work explains what a mark is and describes the system of fair trade, tha Fairtrade mark, it includes information about a marketing research. The research into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2015
Zveřejnit od: 11. 9. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan ŠALAMOUN
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMKOVÁ, Simona. Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.9.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
Barbora ROŽNOVJÁKOVÁ -
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
Jolana Rozmahelová -
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
Kristýna KOZOVÁ -
Brand analysis of the mark Fairtrade
Kristýna Němcová -
Vnímání fair trade produktů studenty ZF JU
Lucie BŘEZINOVÁ -
Znalost konceptu fair trade mezi studenty vysokých škol
Karolína Hošková -
Fair Trade jako podpora udržitelného rozvoje
Sára MAKKIEHOVÁ -
Chování spotřebitele při nákupu Fair Trade produktů ve vybraném regionu
Josef Špráchal
Název
Vložil
Vloženo
Práva