Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli – Bc. Simona ŠIMKOVÁ
Bc. Simona ŠIMKOVÁ
Bachelor's thesis
Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
Consumers' perception of the Fair Trade mark
Abstract:
Hlavním cílem této práce je zmapovat, jak spotřebitelé vnímají značku Fairtrade. Fair trade je obchodní partnerství, které nabízí lepší obchodní podmínky a pomáhá znevýhodněným producentům žít lepší život. Teoretická část vysvětluje, co je značka a popisuje systém fair trade, značku Fairtrade, obsahuje informace o marketingovém výzkumu. Výzkum spotřebitelského vnímání byl proveden pomocí dotazníku …moreAbstract:
The main objective of this thesis is to map how consumers perceive the Fairtrade mark. Fair trade is a trading partnership that offer better trading conditions and help disadvantaged producers to live better life. The theoretical part of this work explains what a mark is and describes the system of fair trade, tha Fairtrade mark, it includes information about a marketing research. The research into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2015
Accessible from:: 11. 9. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan ŠALAMOUN
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMKOVÁ, Simona. \textit{Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/c4ezqi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠIMKOVÁ, Simona. Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.9.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
Barbora ROŽNOVJÁKOVÁ -
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
Jolana Rozmahelová -
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
Kristýna KOZOVÁ -
Brand analysis of the mark Fairtrade
Kristýna Němcová -
Vnímání fair trade produktů studenty ZF JU
Lucie BŘEZINOVÁ -
Znalost konceptu fair trade mezi studenty vysokých škol
Karolína Hošková -
Fair Trade jako podpora udržitelného rozvoje
Sára MAKKIEHOVÁ -
Chování spotřebitele při nákupu Fair Trade produktů ve vybraném regionu
Josef Špráchal
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights