Komunikace na pracovišti jako předmět neformálního vzdělávání – Bc. Iveta Hrnčářová
Bc. Iveta Hrnčářová
Diplomová práce
Komunikace na pracovišti jako předmět neformálního vzdělávání
Impact of informal education on communication in the workplace
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce je zaměřena na komunikaci na pracovišti a na její vnímání z pohledu nadřízených a podřízených. Práce je koncipovaná do dvou částí – teoretické a empirické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy: komunikace, firemní vzdělávání a firemní kultura. V závěru teoretické části se věnuji také komunikaci v kontextu pracoviště a jejímu významu, kde představuji i komunikaci …víceAbstract:
This Master’s thesis deals with communication in the workplace and its perception from the point of view of superior and subordinate employees. The thesis consists of two parts – theoretical and empirical. The theoretical part defines the following basic terms: communication, corporate education and corporate culture. By way of conclusion of the theoretical part, I deal also with communication within …víceKlíčová slova
komunikace firemní vzdělávání vzdělávání na pracovišti Manažerská akademie neformální vzdělávání firemní kultura komunikace na pracovišti komunikace s nadřízeným communication corporate education education in the workplace Management Academy informal education corporate culture communication in the workplace communication with a superior
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rciev/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRNČÁŘOVÁ, Iveta. \textit{Komunikace na pracovišti jako předmět neformálního vzdělávání} [online].
Brno, 2015 [cit. 2021-01-16]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/c4faj5/>.
Diplomová práce.
Masarykova univerzita, Filozofická fakulta.
Vedoucí práce doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
The Nature and Effects of Communication in the Age of the Internet
František Badžgoň -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Gender Issues and Women Discrimination in the Workplace: Closing the Gender Gap (Comparison between Sweden and the Czech Republic)
Lucie Tatoušková -
A Cross-cultural Analysis: Religion in the Workplace in the USA and the Czech Republic
Jan VRŠKA -
Importance of Teams in the Workplace
Alexander Litvinov -
Další vzdělávání učitelů - komparace učení na pracovišti
Marek Bulant