Upřednostňování didaktických pomůcek u dětí v Montessori mateřské škole – Bc. Radka Kélová
Bc. Radka Kélová
Diplomová práce
Upřednostňování didaktických pomůcek u dětí v Montessori mateřské škole
Prioritization of teaching aids for children in Montessori nursery school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na objasnění základních principů Montessori pedagogiky v mateřské škole. První část je souhrnem daných informací o předškolním vzdělávání, dále se práce zaměřuje na alternativní formy vzdělávání a konkrétně Montessori pedagogiku a její didaktické pomůcky. Výzkumná část je zaměřena na jednotlivé didaktické Montessori pedagogiky pro předškolní vzdělávání, kde na základě kvantitativního …víceAbstract:
The thesis clarifies the basic principles of Montessori education in nursery school. The first part is a summary of the information about preschool education, further it presents the alternative forms of education, namely the Montessori pedagogy and Montessori didactic materials. The practical part is focused on individual Montessori didactic aids intended for preschool age children. Qualitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g4kxl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2017
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: Mgr. et Mgr. Lucie Grůzová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství francouzského jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Význam pomůcek při edukaci žáků se specifickými poruchami učení ve druhém ročníku Montessori školy ve výuce českého jazyka
Radka Karpíšková -
Didaktické pomůcky a jejich místo v pedagogické koncepci Marie Montessori
Veronika LIŠKOVÁ -
Montessori pedagogika - možnosti aplikace na 1.stupni ZŠ
Petra SOVIAROVÁ -
Didaktická funkce pomůcek Montessori pedagogiky
Zuzana Hubeňáková -
Využití Montessori programu ve výuce na 1. stupni základní školy
Martina ZETÍKOVÁ -
Principy Montessori pedagogiky v Montessori mateřské škole
Jana Šenkýřová -
Využívání principů Montessori v rodině u žáků z Montessori předškolních vzdělávacích zařízení
Marie Mikolášová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková