Bc. Anatol Pšenička

Diplomová práce

Specifika komunikačního mixu podniku Veolia Voda

The specifics of the communication mix company Veolia Water
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifiky komunikačního mixu podniku Veolia Voda v rámci kampaně „Čerstvá kohoutková? Stačí říct!“. Kampaň je zaměřena na propagaci pitné vody z kohoutku a její vrácení na stůl do restaurací, kaváren a domácností. Specifikum marketingového mixu bude hodnoceno pomocí metody 4P. Účinek kampaně lze vyhodnotit ve třech oblastech. První oblast se týká vlivu kampaně na zvýšení konzumace …více
Abstract:
The subject of the thesis is the characteristics of Veolia Voda communication mix during the campaign called „Čerstvá kohoutková? Stačí říct!“ (Fresh tap water? Just say it!). The campaign was designed to promote drinking tap water and to restore its place on the tables in restaurants, cafes and households. The characteristics of the marketing mix shall be evaluated using the 4P method. The effects …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní