Bc. Daniela Škrobánková

Diplomová práce

Analýza komunikační kampaně

Analysis of communication campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza komunikační kampaně Střediska volného času v Opavě a folklorních souborů, které pod jeho záštitou působí. V teoretické části práce je charakterizována marketingová komunikace, dále je vysvětlena integrovaná marketingová komunikace a rozdíl mezi marketingem klasického podniku a marketingem v kulturní organizaci. V praktické části jsou provedeny hlavní analýzy důležité …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze the communication campaign of the Leisure Center in Opava and its folklore ensembles which operate under its auspices. The theoretical part of the thesis characterizes marketing communication, explains the integrated marketing communication and the difference between the marketing of a classical business and marketing in a cultural organization. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management