Analýza komunikační kampaně – Bc. Daniela Škrobánková
Bc. Daniela Škrobánková
Diplomová práce
Analýza komunikační kampaně
Analysis of communication campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza komunikační kampaně Střediska volného času v Opavě a folklorních souborů, které pod jeho záštitou působí. V teoretické části práce je charakterizována marketingová komunikace, dále je vysvětlena integrovaná marketingová komunikace a rozdíl mezi marketingem klasického podniku a marketingem v kulturní organizaci. V praktické části jsou provedeny hlavní analýzy důležité …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze the communication campaign of the Leisure Center in Opava and its folklore ensembles which operate under its auspices. The theoretical part of the thesis characterizes marketing communication, explains the integrated marketing communication and the difference between the marketing of a classical business and marketing in a cultural organization. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pl3oj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova -
Project Of Email Marketing Campaign for Selected Company
Natalia Vataman -
Wine Marketing
Maralmaa Anand -
Personálny marketing vo vybranej spoločnosti
Elena Kasáková -
Finanční analýza příspěvkové organizace
Drástal Drástal -
Analýza hospodaření vybrané příspěvkové organizace.
Nela Fialová -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur