David Košťák

Bakalářská práce

Kult individualismu u Martina Crimpa

Cult of individualism in Martin Crimp's drama

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá dramatickou tvorbou Martina Crimpa, prostřednictvím které reflektuje proměnu britské společnosti od 80. let 20. století až do současnosti. Jednotlivé analýzy her z tohoto rozmezí: No One Sees the Video, Attempts on her life a In the Republic of Hapiness mapují postupný zrod individualismu podpořeného vládou Margaret Thatcherové až po jeho dnešní narcistickou podobou.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the work of Martin Crimp which reflects the transformation of British society since the 80s of the 20th century to the present. Analysis of three plays from this period: No One Sees the Video, Attempts on Her Life and In the Republic of Hapiness reflects the gradual growth of individualism initiated by the government of Margaret Thatcher to its present narcissistic form …více
 

Klíčová slova

Crimp Martin 1956-

Klíčová slova

dramatická tvorba

Klíčová slova

anglické drama

Klíčová slova

narcismus

Klíčová slova

britské drama

Klíčová slova

individualismus
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2014
  • Vedoucí: David DROZD
  • Oponent: Daniela JOBERTOVÁ

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele).
In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 1. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Divadelní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Teorie a kritika