Analýza rozhodovacího procesu při nákupu konkrétní značky automobilu – Šimon Závodník
Šimon Závodník
Diplomová práce
Analýza rozhodovacího procesu při nákupu konkrétní značky automobilu
The Analysis of Decision Making Process in Car Purchase of Specific Brand
Anotace:
Tématem této diplomové práce je „Analýza rozhodovacího procesu při nákupu konkrétní značky automobilu“. Cílem práce je popsat rozhodovací proces zákazníků při výběru nového automobilu konkrétní značky a na základě toho vytvořit návrhy a doporučení. Konkrétně se jedná o značku Hyundai a výzkum probíhal v opavském autosalonu Hyundai. Ke sběru dat bylo využito metod pozorování a písemného dotazování. …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is „The Analysis of Decision Making Process in Car Purchase of Specific Brand“. The purpose of this thesis is to describe customer’s decision making process when choosing a new car of specific brand and based on it to make suggestions and recommendations. The specific brand is brand Hyundai and the research was executed in the Hyundai’s showroom in Opava. It was used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117891
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Zdeňka Kaločová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁVODNÍK, Šimon. \textit{Analýza rozhodovacího procesu při nákupu konkrétní značky automobilu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/c52z6u/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
Citizens diplomacy, non-state actors and its influence in decision-making process in the framework of the EU
Ilim Abai uulu -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh