MgA. Tereza BONAVENTUROVÁ
Diplomová práce
Ztraceno v prostoru
Lost in Space
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Ztraceno v prostoru" se věnuje reklamě ve veřejném prostoru v kontextu českých měst za posledních bezmála 30 let. Jejím hlavním cílem je především prvotní seznámení s touto problematikou, která zahrnuje její důležité aspekty, jako je historie a možná příčina, aktuální podoba i právní rámec, včetně možných řešení. Dále představuje důležité projekty a ukotvení pojmu v kontextu …víceAbstract:
The diploma thesis "Lost in Space" deals with advertising in public space in the context of Czech cities in the past 30 years. Its main objective is first and foremost an introduction to this issue, which includes its important aspects such as history and possible cause, current form and legal framework, including possible solutions. It also presents important projects and anchoring the concept in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Lukáš Jasanský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BONAVENTUROVÁ, Tereza. Ztraceno v prostoru. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Fotografie a intermediální tvorba - ateliér Fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Reklama, jako umění ve veřejném prostoru
Eliška Novotná -
Umění a reklama - vzájemné vztahy a vlivy - historický vývoj jevů
Veronika Rejfířová -
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
Milena Pelinková -
Vyhodnotenie Koncepce rozvoja kultúry mesta Myjavy na roky 2010 - 2015 a návrh ideového východiska pre vznik nového koncepčného materiálu pre rozvoj kultúry mesta Myjava
Ľubomír Kubík -
Percepcia urbánneho priestoru v procese plánovania rozvoja mesta. Príklad mesta Šternberk
Lucia BRISUDOVÁ -
Transformácia mesta Košice prostredníctvom kultúry a kreatívneho priemyslu
Martin Dani -
Súčasná premena vonkajšej reklamy a jej vplyv na vizuál verejných priestorov mesta Bratislava
Terézia Buková -
Bilbao efekt: možnosti a medze stratégie budovania kultúrneho mesta
Kristína Kačániová