The Socioeconomic Importance of Tourism in South Africa – Alexandra Shevtseva
Alexandra Shevtseva
Bakalářská práce
The Socioeconomic Importance of Tourism in South Africa
Socioekonomický význam cestovního ruchu v Jižní Africe
Anotace:
Turismus je v současné době jedním z nejrychleji rostoucích odvětví. S vývojem globalizace má stále více lidí možnost svobodně cestovat. Turisté směřují jak do rozvinutých, tak i do rozvojových států. Africké státy jako Jihoafrická republika mají šanci prosperovat z tohoto odvětví, pokud je v regionech udržována a zachována nezbytná infrastruktura, mír a bezpečnost. Hlavním cílem této studie je analyzovat …víceAbstract:
Tourism is one of the fastest growing industry nowadays. With the process of globalization, people got more freedom to travel. The direction of tourist routs tends to cut across both developed and developing countries. African countries, such as South Africa stand a chance of heavily benefiting from the industry if the necessary infrastructure, peace and security are maintained and sustained in the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Nahanga Verter, Ph.D.
- Oponent: Ebo Tawiah Quartey, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHEVTSEVA, Alexandra. \textit{The Socioeconomic Importance of Tourism in South Africa}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/c58i3y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní rozvojová studia
Práce na příbuzné téma
-
Human Development in Ghana within the Last Decade
Nana Prempeh Agyeman -
Relationship between economic well-being and e-commerce development - case of China
Jingyu Cao -
Marketing Strategy in Wine Tourism in Republic of Moldova
Marina Namestnic -
Wine and Wine Production from the Marketing Point of View
Anna Malakhova -
Possibilities of Development of Wine Tourism in Selected Area
Lubomír Žáček -
Současný rozvoj vinařské turistiky na Litoměřicku a Žernosecku
Martina Wuchterlová -
Návrh projektu pro rozvoj vinařského cestovního ruchu na území MAS Kyjovské Slovácko
Monika Zahrádková -
Bohatství a chudoba u vybraných řeckých autorů
Barbora Dobešová