Podnikatelský záměr - Návrh elektronického obchodu na bázi dropshippingu – Bc. Jan Moravec
Bc. Jan Moravec
Master's thesis
Podnikatelský záměr - Návrh elektronického obchodu na bázi dropshippingu
Business plan – Proposal for e-shop based on dropshipping
Anotácia:
Tato diplomová práce zpracovává podnikatelský záměr na návrh elektronického obchodu na bázi dropshippingu. Cílem práce je navrhnout konkrétní podnikatelský záměr. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se podnikání, internetového podnikání, obchodního modelu dropshipping, podnikatelských záměrů a popisu vybraných metod strategické analýzy. V praktické části jsou provedeny vybrané …viacAbstract:
This thesis deals with a business plan for the proposal of e-shop based on dropshipping. The aim of the thesis is to propose a specific business plan. The theoretical part explains the basic concepts related to entrepreneurship, internet business, dropshipping business model, business plans and description of selected strategic analysis methods. In the practical part, selected analyses are performed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši