Zuzana Šimková
Bachelor's thesis
Mystery shopping parfumerie XY
The Mystery Shopping of Perfumery XY
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením kvality prodejců v osobním prodeji v parfumerii společnosti XY, formou mystery shoppingu. Teoretická část objasňuje základní aspekty v osobním prodeji, spotřebního chování, techniky prodejců a mystery shoppingu. Praktická část je zaměřena na vybranou parfumerii společnosti XY, sestavení a realizaci samotného mystery shoppingu a vyhodnocení jak jednotlivých výzkumů …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the evaluation of the quality of shop assistants in the field of personal selling in a perfumery of XY company. The theoretical part explains the basic aspects of personal selling, consumer behavior, methods of the vendors and methods of mystery shopping. The practical part is focused on selected perfumery of XY company, creation and realization of the actual mystery …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 25. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šimková, Zuzana. Mystery shopping parfumerie XY. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová -
Chování prodejců po prodeji spotřebního zboží
Vendula Janků -
Identifikace faktorů ovlivňujících spotřební chování na trhu elektromobility v České republice
Tereza Kanzelsbergerová -
Spotřební chování na regionálním trhu potravin
Eliška Ressová -
Spotřební chování v oblasti m-commerce
Martin Křivák -
Vliv informací na spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji
Monika Strašíková -
Spotřební chování seniorů na trhu s potravinami
Gabriela Jančová -
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Jolana Kozubková