Václav Miškovský

Bachelor's thesis

Podnikatelský záměr - založení nové módní značky

business plan - establishment of new fashion brand
Abstract:
Tato práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu, který se zaměřuje na prodej módního přešívaného oblečení. V teoretické části jsou popsány různé přístupy ke strukturaci podnikatelského a marketingového plánu. V praktické části je na základě těchto informací vypracovaný podnikatelský plán, do kterého je zakomponován také plán marketingový. K výrobě produktů značky se využívá recyklovaných materiálů …more
Abstract:
The thesis focuses on development of a business plan, which aims towards a market of altered fashion clothes. Different structures of a business and marketing plan are described in theoretical part of this thesis. Practical part of this work uses this knowledge to prepare business plan, which also includes marketing plan. This Brand's clothes are made of recycled materials. An important role in this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2013
  • Supervisor: Jana Müllerová
  • Reader: Ladislav Hartman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/66723

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management