Václav Miškovský

Bakalářská práce

Podnikatelský záměr - založení nové módní značky

business plan - establishment of new fashion brand
Anotace:
Tato práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu, který se zaměřuje na prodej módního přešívaného oblečení. V teoretické části jsou popsány různé přístupy ke strukturaci podnikatelského a marketingového plánu. V praktické části je na základě těchto informací vypracovaný podnikatelský plán, do kterého je zakomponován také plán marketingový. K výrobě produktů značky se využívá recyklovaných materiálů …více
Abstract:
The thesis focuses on development of a business plan, which aims towards a market of altered fashion clothes. Different structures of a business and marketing plan are described in theoretical part of this thesis. Practical part of this work uses this knowledge to prepare business plan, which also includes marketing plan. This Brand's clothes are made of recycled materials. An important role in this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
  • Vedoucí: Jana Müllerová
  • Oponent: Ladislav Hartman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/66723

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management