Povědomí o dark patterns a jejich vliv na nákupní záměry spotřebitelů v České republice – Esther Bimpongmaa Oppong
Esther Bimpongmaa Oppong
Master's thesis
Povědomí o dark patterns a jejich vliv na nákupní záměry spotřebitelů v České republice
Dark Patterns Awareness and its Influence on Consumer Purchasing Intentions in the Czech Republic
Dark Patterns Awareness and its Influence on Consumer Purchasing Intentions in the Czech Republic
Abstract:
The aim of the study is to explore Dark patterns awareness and its influence on consumer purchasing inclinations in the Czech Republic. The research is divided into four sections: theoretical, methodology, analytical, and project proposal. The theoretical part reviews the relevant literature to explain all the key aspects of dark patterns to fully understand the findings of the research. The methodology …viacAbstract:
Cílem diplomové práce je prozkoumat povědomí o dark patterns a jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů v České republice. Práce je rozdělena do čtyř částí: teoretické, metodické, analytické a návrhové. V teoretické části jsou provedena rešerše relevantní literatury s cílem vysvětlit všechny klíčové aspekty dark patterns pro plné pochopení výsledků výzkumu. Metodická část podrobněji vysvětluje nástroje …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OPPONG, Esther Bimpongmaa. \textit{Povědomí o dark patterns a jejich vliv na nákupní záměry spotřebitelů v České republice}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/c5i20o/.
Jak správně citovat práci
Oppong, Esther Bimpongmaa. Povědomí o dark patterns a jejich vliv na nákupní záměry spotřebitelů v České republice. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.