Vstup firmy na zahraniční trh – Mgr. Alena Nejezchlebová
Mgr. Alena Nejezchlebová
Bachelor's thesis
Vstup firmy na zahraniční trh
Company entry into the foreign market
Anotácia:
Bakalářská práce „Vstup firmy na zahraniční trh“ se věnuje problematice řešení nedostatečných kapacit přímým kapitálovým vstupem na zahraniční trh. Teoretická část shrnuje problematiku mezinárodního podnikání, strategického plánování a vstupu na zahraniční trh. V praktické části se zabývám vhodností vybudování pobočky firmy v Maďarsku jako formy řešení nedostatečných výrobních kapacit.Abstract:
The Bachelor thesis: “Company entry into the foreign market” pays attention to the issue of solving a problem of insufficient production capacity by entering a foreign market. The theoretical part sums the problematics of international business, strategic planning and entry into a foreign market. In the practical part I am concerned with convenience of a new branch floatation in Hungary as a solution …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gfi7l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2009
- Vedúci: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Veřejná nabídka akcií na zahraničním trhu
Tomáš Hoza -
Působení firmy na zahraničním trhu jako konkurenční výhoda
Lucie Koťátková -
Možnosti podnikání na ukrajinském a německém trhu
Lenka Scherberová -
Výběr vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnosti Logio
Diana Ščuková -
Chování spotřebitele na trhu s biopotravinami
Kateřina Suchanová -
Srovnání českého pojistného trhu s německým pojistným trhem
Karolina Borecká -
The Specifics of Speaking English in Czech Business Administration (The Needs of Speakers)
Eliška Doleželová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová