Řízení kvality služeb - příklad obecního úřadu – Ivana Juříková
Ivana Juříková
Bakalářská práce
Řízení kvality služeb - příklad obecního úřadu
Managing quality of services - a case of a municipal office
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Řízení kvality služeb – příklad obecního úřadu“ je analýza přístupu Městského úřadu v Šumperku k řízení kvality služeb. První část se zaměřuje na vymezení kvality obecně, kvality ve veřejné správě a jejímu řízení. Další část se věnuje cílům národní politiky České republiky v oblasti řízení kvality ve veřejné správě a popisu jednotlivých metod hodnocení kvality služeb. Poslední …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis “Managing quality of services - a case of a municipal office” is to provide an analysis of service quality. The thesis is divided into three sections. The first section focuses on terminology of service quality in general and service quality management in public sector. The next section of the thesis describes an objective of Czech public sector service quality policy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jodgt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. David Špaček, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Juraj Nemec, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Internal controls as a tool of effective corporate governance: impact of implementation of a set of internal controls on financial performance of the business. Evidence from Cameroon
Foreke Azonwoh -
A comparative analysis of CRM systems in the Commonwealth of Independent States and the European Union innovation markets
Khangerey Aidossov -
Internal controls and financial reporting quality: before and after implementation of system of internal controls. Evidence from Azerbaijan
Sahila Shabanova -
Assessment of quality of life and public services in Bučovice
Kateřina Machálková -
Kvalita veřejných služeb v České republice – segment sociálních služeb
Klára Dohnálková -
Zvyšování kvality života občanů prostřednictvím efektivního fungování informačních systémů veřejné správy a veřejných služeb
Eva Ščerbová -
Konkurence mezi různými typy poskytovatelů při poskytování veřejných služeb
Michaela Šoustarová -
Partnerství veřejného a soukromého sektoru: Analýza možností efektivního zabezpečování veřejných služeb
Markéta Řežuchová