Ivana Juříková

Bakalářská práce

Řízení kvality služeb - příklad obecního úřadu

Managing quality of services - a case of a municipal office
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Řízení kvality služeb – příklad obecního úřadu“ je analýza přístupu Městského úřadu v Šumperku k řízení kvality služeb. První část se zaměřuje na vymezení kvality obecně, kvality ve veřejné správě a jejímu řízení. Další část se věnuje cílům národní politiky České republiky v oblasti řízení kvality ve veřejné správě a popisu jednotlivých metod hodnocení kvality služeb. Poslední …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis “Managing quality of services - a case of a municipal office” is to provide an analysis of service quality. The thesis is divided into three sections. The first section focuses on terminology of service quality in general and service quality management in public sector. The next section of the thesis describes an objective of Czech public sector service quality policy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. David Špaček, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. Juraj Nemec, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta