Corporate Culture in the Hospitality Industry – Gunay Bayramova
Gunay Bayramova
Bakalářská práce
Corporate Culture in the Hospitality Industry
Abstract:
The aim of this work is to provide information about strategy of selection methods used by an international human resource management and to develop recommendations for improving the process of selection and recruitment on the example of IBM’s HR practices. The first part deals with theoretical approaches, researches from literature and sources to make it possible to analyze considered work. This part …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2019
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Search and Selection of Employees in a Selected Company
Aneta Rylková -
Gender diversity management in international companies in Brno
Adelaida Yurkovetska -
New Trends of Business Management in International Environment
Yutong Lei -
Application of behavioral economics principles for marketing purposes in international companies
Sezen Kutluay -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Internal communication on Social Networks in international companies: Focus on community learning & development
Zuzana Petrovková -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Laura Andresheva-Arginova -
Business Ethics in Corporate Governance and Related Issues
Yuanpeng Zhu
Název
Vložil
Vloženo
Práva