Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises – Bc. Alonso Jan Hilgert dongo Soria
Bc. Alonso Jan Hilgert dongo Soria
Bakalářská práce
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Anotace:
Ve XXI století, jsme všichni obklopeni informacemi, a informace se nám masivně a neustále útočí. To je důvod, proč sociální sítě se rozvíjet, abychom mohli získat přístup k těmto informacím v pořadí a ve jednoduchým způsobem. V tomto dokumentu jsem promítnout výhody z ní, pokud jde o malé a střední podniky. Teoreticky vzato o vývoji sociální sítě sám. Prakticky rekompilace dat z uživatelů ní. Závěrečné …víceAbstract:
At the XXI century, we are all surrounded by information, and information is massively and constantly attacking us. That's why Social networks has develop so we can access to this information in order and in within easy way. In this document I project the benefits of it, regarding small and medium enterprises. Theoretically speaking about the evolution of the social network itself. Practically recompilation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wyxtv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2015
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Social Networks as a tool for marketing strategy - A case study of Mercedes Benz
Juan Pablo Castro Mamani -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Problematika internetu věcí (Internet of things) v trestné činnosti
Štěpán Rak -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
The Development and Influence of Internet Trade On the Economy
Haolun Li -
Use of Internet in the Pharmaceutical Industry in China
Fang Fang -
Network science a internet: jak sítě ovlivňují strukturu internetu
Martina Snížková