Děti ze sociálně znevýhodněného prostředí a jejich inkluze mezi vrstevníky na ZŠ – Daniela Valentovičová
Daniela Valentovičová
Bakalářská práce
Děti ze sociálně znevýhodněného prostředí a jejich inkluze mezi vrstevníky na ZŠ
Children from socially disadvantaged ambience and their inclusion between peers at primary school.
Anotace:
V teoretické části se budu zabývat teoretickým zasazením do tématu, tedy vymezení pojmů sociální znevýhodnění, jeho druhy a inkluzi v kontextu českých základních škol. Dále popíši problematiku školního věku z hlediska vrstevnických vztahů. V rámci praktické části oslovím ředitele/ky na konkrétních ZŠ v okrese Svitavy a v rámci rozhovorů zjistím, zda děti z tohoto prostředí ve své škole mají. Dále se …víceAbstract:
In the theoretical part I will deal with the theoretical placement in the topic, the definition of the concepts of social disadvantage, its types and inclusion in the context of czech primary schools. I will also describe the issue of school age in terms od peer relationships. In tje practical part, I will contact the principal at specific primary schools in Svitavy district and in the interviews I …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Křišťálová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Valentovičová, Daniela. Děti ze sociálně znevýhodněného prostředí a jejich inkluze mezi vrstevníky na ZŠ. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Specifické vzdělávací potřeby sociálních pracovníků obecních a městských úřadů
Kamil Hric -
Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie
Lucie Lednová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Bára Macháčková -
Specifické vzdělávací potřeby a vliv na školní úspěšnost
Iva Skořepová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Lenka Konopásková -
Problematika posuzování školní zralosti a odkladu povinné školní docházky u dětí s narušenou komunikační schopností
Tereza DULOVCOVÁ