Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí – Adéla ZÁMARSKÁ
Adéla ZÁMARSKÁ
Bakalářská práce
Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí
Upbringing and education from the view of sociology
Anotace:
Práce se zabývá žáky základních škol, kteří žijí v sociálně vyloučených lokalitách nebo v jinak sociokulturně znevýhodněném prostředí. Výzkum i část teoretické práce jsou zaměřeny na město Krnov. V rámci města funguje několik nestátních neziskových organizací, které zřizují doučovací kluby a nízkoprahová centra. Tato, ale i další pomoc určená dětem i celým rodinám na území Krnova je v práci rozebrána …víceAbstract:
The thesis focus on primary school pupils who live in socially segregated localities or an otherwise socio-culturally disadvantaged environment. The research and part of the theoretical work are focused on the city Krnov. There are several non-governmental organizations in the city, which have tutoring clubs and low-threshold centres. In the thesis is described this help but also other help for children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Neumeister, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁMARSKÁ, Adéla. Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí . Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání a společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti podpory dětí ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí
Kristýna Hložková -
Analýza nabídky integračních volnočasových aktivit pro děti ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí
Krista SÝKOROVÁ -
Hodnocení vybraných postupů podpory socioekonomicky znevýhodněných dětí ve vzdělávání z pohledu žáků základních škol
Nikola DAŇKOVÁ -
Vliv sociálně znevýhodněného prostředí na školní úspěšnost dětí na 1. stupni ZŠ
Natálie LÉVAYOVÁ -
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Možnosti rozvoje finanční gramotnosti u dětí předškolního věku ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Veronika CHLUBNOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva