Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí – Adéla ZÁMARSKÁ
Adéla ZÁMARSKÁ
Bachelor's thesis
Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí
Upbringing and education from the view of sociology
Anotácia:
Práce se zabývá žáky základních škol, kteří žijí v sociálně vyloučených lokalitách nebo v jinak sociokulturně znevýhodněném prostředí. Výzkum i část teoretické práce jsou zaměřeny na město Krnov. V rámci města funguje několik nestátních neziskových organizací, které zřizují doučovací kluby a nízkoprahová centra. Tato, ale i další pomoc určená dětem i celým rodinám na území Krnova je v práci rozebrána …viacAbstract:
The thesis focus on primary school pupils who live in socially segregated localities or an otherwise socio-culturally disadvantaged environment. The research and part of the theoretical work are focused on the city Krnov. There are several non-governmental organizations in the city, which have tutoring clubs and low-threshold centres. In the thesis is described this help but also other help for children …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Pavel Neumeister, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁMARSKÁ, Adéla. Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí . Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / AJ-SV
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti podpory dětí ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí
Kristýna Hložková -
Analýza nabídky integračních volnočasových aktivit pro děti ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí
Krista SÝKOROVÁ -
Hodnocení vybraných postupů podpory socioekonomicky znevýhodněných dětí ve vzdělávání z pohledu žáků základních škol
Nikola DAŇKOVÁ -
Vliv sociálně znevýhodněného prostředí na školní úspěšnost dětí na 1. stupni ZŠ
Natálie LÉVAYOVÁ -
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Možnosti rozvoje finanční gramotnosti u dětí předškolního věku ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Veronika CHLUBNOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva