Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli – Natálie Konířová
Natálie Konířová
Bachelor's thesis
Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli
Online advertising and its perception by Czech consumers
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online reklamou, se zaměřením na firmu Roth Czech s.r.o., která se specializuje na sprchové kouty a vany. V úvodní části práce se věnuje definici klíčových pojmů v oblasti online reklamy. Dále je provedena komparace dat z dotazníkového šetření a dat zanalytických nástrojů, na jejichž základě jsou vytvořena doporučení na optimalizaci reklamních účtů.Abstract:
The bachelor thesis deals with online advertising, focusing on the company Roth Czech s.r.o., which specializes in shower enclosures and bathtubs. The initial reading of the thesis is devoted to the definition of key terms in the field of online advertising. Furthermore, a comparison of data from a questionnaire survey and data from analytical tools is made, on the basis of which recommendations for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Mlázovský
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KONÍŘOVÁ, Natálie. \textit{Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/c62l90/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Konířová, Natálie. Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online marketing společnosti SlouFlou
Marie Vrbková -
Online Marketing ve vybraném oboru
Veronika Langrová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan