Josef SUCHOMEL

Bachelor's thesis

Využití procesu Řízení a správa záruk ke zlepšení zákaznické loajality, snížení nákladů na nekvalitu a zlepšování kvality a spolehlivosti produktu ve společnosti Koito Czech s.r.o.

Use of the "Warranty management" process to improve customer loyalty, reduce costs of poor quality and improve product quality and reliability at Koito Czech s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na teorii ohledně záruky z pohledu legislativy, reklamace od koncového zákazníka spadající pod záruku v automobilovém průmyslu . Praktická část se týká analýzou procesu řízení a správy záruk ve společnosti Koito Czech s.r.o. a odstranění identifikovaného problému.
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the theory regarding warranties from a legislative perspective, including claims from end customers falling under warranty in the automotive industry. The practical part relates to the analysis of the warranty management process at Koito Czech s.r.o. and the resolution of the identified issue.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Václav Machek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SUCHOMEL, Josef. Využití procesu Řízení a správa záruk ke zlepšení zákaznické loajality, snížení nákladů na nekvalitu a zlepšování kvality a spolehlivosti produktu ve společnosti Koito Czech s.r.o.. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta strojního inženýrství

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta strojního inženýrství