Josef SUCHOMEL

Bakalářská práce

Využití procesu Řízení a správa záruk ke zlepšení zákaznické loajality, snížení nákladů na nekvalitu a zlepšování kvality a spolehlivosti produktu ve společnosti Koito Czech s.r.o.

Use of the "Warranty management" process to improve customer loyalty, reduce costs of poor quality and improve product quality and reliability at Koito Czech s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na teorii ohledně záruky z pohledu legislativy, reklamace od koncového zákazníka spadající pod záruku v automobilovém průmyslu . Praktická část se týká analýzou procesu řízení a správy záruk ve společnosti Koito Czech s.r.o. a odstranění identifikovaného problému.
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the theory regarding warranties from a legislative perspective, including claims from end customers falling under warranty in the automotive industry. The practical part relates to the analysis of the warranty management process at Koito Czech s.r.o. and the resolution of the identified issue.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Václav Machek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SUCHOMEL, Josef. Využití procesu Řízení a správa záruk ke zlepšení zákaznické loajality, snížení nákladů na nekvalitu a zlepšování kvality a spolehlivosti produktu ve společnosti Koito Czech s.r.o.. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta strojního inženýrství

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta strojního inženýrství