Myriam Medard

Diplomová práce

HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin

HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin
Anotace:
Cílem práce je ukázat, jak může "efektivní" dědictví a její náležitá správa přispět k vytvoření silného povědomí o značce a posílit korporátní marketing. Dále je cílem předložit důkazy o tom, že historické zdroje mohou posílit identitu značky a vytvořit "touhu" mezi zákazníky a posílit hodnotu značky jak ve vztahu k zákazníkům, tak k firmě.
Abstract:
The purpose of this study is to show how effective brand heritage and brand stewardship can contribute to build a strong brand image and thus strengthen corporate marketing. Moreover, it is aimed to provide evidences that historical resources can enforce the brand identity and create desirability among customers, the strong brand creating value to both the customer and the company.
 

Klíčová slova

marketing dědictví značka
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 11. 2011
  • Vedoucí: Ludmila Štěrbová
  • Oponent: Paul Marc Collin

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29127

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities