Bc. Lukáš Bárta

Diplomová práce

Implementace direct marketingu v sektoru B2B

Implementation of Direct Marketing in the B2B sector
Anotace:
Diplomová práce řeší možnosti implementace přímého marketingu v sektoru B2B. Cílem je na základě zjištěných teoretických poznatků prokázat využitelnost přímého marketingu v sektoru B2B na příkladu vybrané společnosti. Výstupem jsou vypracované návrhy na možnou implementaci přímého marketingu do fungování zvolené společnosti. Výsledky této práce umožňují pochopit význam přímého marketingu v kontextu …více
Abstract:
This thesis addresses the possibility of implementation of direct marketing in the B2B sector. The goal is to demonstrate usability of direct marketing in the B2B sector on the example of a selected company based on established theoretical findings. As the output there are prepared proposals for possible implementation of direct marketing into the marketing processes of the chosen company. Results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace