Analýza marketingových komunikací Komerční banky v komparaci s vybranými bankami na českém trhu – Zuzana Šilhanová
Zuzana Šilhanová
Diplomová práce
Analýza marketingových komunikací Komerční banky v komparaci s vybranými bankami na českém trhu
Analysis of marketing communication of Komerční banka in comparison with chosen banks in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Komerční banky, respektive její analýzu. Cílem diplomové práce je porovnat vnímání marketingové komunikace Komerční banky s vybranými konkurenty na našem trhu. K takovému zjištění jsem využila metody vlastního dotazníkového šetření a analýzy nákladů na mediální prostory. Dalším cílem je navrhnout případné změny v marketingové komunikaci KB. Diplomová …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the marketing communication of Komerční banka, respectively its analysis. The main aim of the diploma thesis is to compare the perception of marketing communication of Komerční banka with other selected competitors operating in the Czech Republic. To meet the aim of this thesis, I conducted my own questionnaire survey and I did analysis of the media costs. Another goal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82992
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82992
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Roles and Options of Central Banks in the Context of Climate Change
Marián Suchánek -
Can the behavior of central banks help predict dramatic changes in the economic climate in any geographical region
Raunak Raunak -
The impact of cybercrimes in the banking sector and the effects on the customer
Naledi Belita Daka -
The Impact of Fintech in the Performance of European Commercial Banks
Marta Pires Frade -
An Analysis of the Determinants of Commercial Bank Profitability in the Eurozone in 2009-2016
Andrea Hajková -
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Natálie KOSTOHRYZOVÁ -
Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic
Zuzana Brůhová -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík