Analýza marketingových komunikací Komerční banky v komparaci s vybranými bankami na českém trhu – Zuzana Šilhanová
Zuzana Šilhanová
Master's thesis
Analýza marketingových komunikací Komerční banky v komparaci s vybranými bankami na českém trhu
Analysis of marketing communication of Komerční banka in comparison with chosen banks in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Komerční banky, respektive její analýzu. Cílem diplomové práce je porovnat vnímání marketingové komunikace Komerční banky s vybranými konkurenty na našem trhu. K takovému zjištění jsem využila metody vlastního dotazníkového šetření a analýzy nákladů na mediální prostory. Dalším cílem je navrhnout případné změny v marketingové komunikaci KB. Diplomová …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the marketing communication of Komerční banka, respectively its analysis. The main aim of the diploma thesis is to compare the perception of marketing communication of Komerční banka with other selected competitors operating in the Czech Republic. To meet the aim of this thesis, I conducted my own questionnaire survey and I did analysis of the media costs. Another goal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 2. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82992
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2021
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠILHANOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza marketingových komunikací Komerční banky v~komparaci s~vybranými bankami na českém trhu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2020. Available from: https://theses.cz/id/c6vqm8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82992
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The Roles and Options of Central Banks in the Context of Climate Change
Marián Suchánek -
Can the behavior of central banks help predict dramatic changes in the economic climate in any geographical region
Raunak Raunak -
The impact of cybercrimes in the banking sector and the effects on the customer
Naledi Belita Daka -
The Impact of Fintech in the Performance of European Commercial Banks
Marta Pires Frade -
An Analysis of the Determinants of Commercial Bank Profitability in the Eurozone in 2009-2016
Andrea Hajková -
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Natálie KOSTOHRYZOVÁ -
Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic
Zuzana Brůhová -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík