Specifické poruchy učení a jejich problematika – Mgr. Kateřina Večerková
Mgr. Kateřina Večerková
Bachelor's thesis
Specifické poruchy učení a jejich problematika
Special Apprenticeships Faults and Their Questions
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o problematice specifických poruch učení, které jsou závažnou překážkou v osvojování vědomostí. Vymezuje základní pojmy a definice, které se této problematiky týkají. Seznamuje s edukačním procesem žáků se specifickými poruchami učení a také s možnostmi speciálně pedagogické péče v běžné základní škole. Součástí bakalářské práce je ukázka náplně reedukační péče s individuálními …moreAbstract:
Bachelor disertation concern oneself with issue of special apprenticeship faults, that are the hard handicap in the knowledge mastering. It defines the basic conceptions and definitions, that solve this problems. Meet the people with educational process of scholar with special apprenticeship faults and also with the possibilities of special pedagogic care in the primary school. The illustration of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uhkhu/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2006
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Problematika výuky německého jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Dagmar Mačicová -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová