Jan Vajner

Bakalářská práce

Vývojové trendy vlastnické struktury mediálního trhu v ČR

Development trends in the ownership structure of the media market in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na analýzu mediálního trhu v České republice s přesahem na světový mediální trh. Popisuje vývoj mediálního prostředí v České republice před a po roce 1990 a uvádí nástroje, trendy a strategii marketingové komunikace v médiích. Protože jsou média v dnešní době silným a účinným nástrojem k přesvědčování lidí, zaměřuje se praktická část práce na analýzu vlastnické struktury médií …více
Abstract:
This thesis focuses on analysis of the media market in the Czech Republic with overlap to the worldwide media market. It describes development of the Czech media market before and after year 1990 and shows marketing tools, trends and strategy of media communication. Since nowadays media are a strong and efficient tool of convincing people, the practical part of the thesis concentrates on analysing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Ing. Miroslav Dittrich

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní