Body Image v marketingové komunikaci – Dana Kučerová
Dana Kučerová
Bakalářská práce
Body Image v marketingové komunikaci
Body Image in Marketing Comunications
Anotace:
S různými typy médií a reklamou v nich obsaženou se v dnešní době setkává každý z nás. Reklamám na perfektní předměty, dokonalé služby, nejmodernější technologické prostředky, které propagují krásní lidé s ideálním vzhledem, jsme vystavováni i několikrát za jediný den. Nelze se proto divit, že je již nepovažujeme za něco výjimečného. Staly se spíše obrazem, se kterým se chceme identifikovat či měřítkem …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6338
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6338
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.