Případová studie učitele českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy – Bc. Radka BORUSÍKOVÁ
Bc. Radka BORUSÍKOVÁ
Diplomová práce
Případová studie učitele českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy
Case Study of Czech Language and Literature Teacher at Lower-Secondary School
Anotace:
Cílem této diplomové práce je detailně analyzovat situaci začínajícího a zkušeného učitele ČJL na 2. stupni základní školy a srovnat názory, přístupy a problémy začínajícího a zkušeného učitele ČJL. Teoretická část práce představuje podpůrné modely začínajících učitelů, vyučovací styly, syndrom vyhoření, vliv vztahu s učitelem na výukový proces, koncepci výuky ČJL a poskytuje přehled dosud uskutečněných …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse in detail the situation of a novice and an experienced teacher of Czech at lower secondary school and to compare the views, approaches and problems of a novice and an experienced Czech teacher. The theoretical part introduces the support models of novice teachers, teaching styles, burnout syndrome, the influence of the relationship with the teacher on the teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BORUSÍKOVÁ, Radka. Případová studie učitele českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Využití mýtů v českém jazyce a literatuře na středních školách a porovnání s jejich využitím v českém jazyce a literatuře na základních školách
Anna Štěrbová -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Napětí mezi poetikou biedermeieru a ideálního realismu. Komparace románu Der Nachsommer A. Stiftera a Západu K. V. Raise
Lenka Máčalová -
Motivy a symboly ve středověkých a barokních písních s mariánskou tematikou. (A s čela se jí svezly na klekátko oříškové vlásky.)
Anežka Horáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva