Barbora KAISEROVÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané firmy
Marketing mix of a chosen firm
Anotace:
Bakalářská práce Marketingový mix vybrané firmy je zaměřena na stávající stav marketingového mixu mnou vybrané společnosti a návrhem na zlepšení nového. Teoretická část se zabývá koncepcemi marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část se orientuje na posouzení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navrženy návrhy pro tvorbu nového marketingového mixu.Abstract:
Bachelor thesis Marketing mix chosen company is focused on the current state of the marketing mix my selected company and the new improvements. The theoretical part deals with the concepts of the marketing mix and describes the various tools. The practical part is focused on the assessment of the marketing mix concrete company. In conclusion, the proposed designs for a new marketing mix.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Králová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAISEROVÁ, Barbora. Marketingový mix vybrané firmy. Cheb, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix městyse Besednice
Hana Švarcová -
Marketingový mix ve finančních službách
Helena Chroustová -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Komparace využití marketingových nástrojů u klubů české a bulharské fotbalové ligy
Alex Denev -
Komparace marketingových nástrojů dvou sportovních klubů
Martin Koutný -
Marketingový mix luxusních značek v aplikaci na značku Moser
Hana Křemenáková -
Komparace obchodních bank v České republice z hlediska marketingového mixu
Pavel Kubal -
Komparace marketingových mixů herního klubu RE-LOAD a počítačové herny SkillZone
Jan Kotrba