Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy – Olha SHUTKA
Olha SHUTKA
Bakalářská práce
Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy
The influence of the language characteristics of advertising texts on the impact of advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem jazykových charakteristik reklamních textů na působení reklamy. Skládá se ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část zahrnuje definici reklamy, její historii, druhy, funkční styl a textovou charakteristiku. Praktická část práce je věnována průzkumu na základě dříve získaných informací. Budou také posouzeny různé úrovně reklamních textů na příkladech reklamních …víceAbstract:
The bachelor's thesis is devoted to the influence of linguistic characteristics of advertising texts on the impact of advertising. It consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part includes the definition of advertising, its history, types, functional style, and textual characteristics. The practical part of the thesis is devoted to a survey based on previously collected information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: specialista in philologie Anastasiia Iljinična Franta, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SHUTKA, Olha. Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Cizí jazyky pro komerční praxi / Cizí jazyky pro komerční praxi - Angličtina - Ruština
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Prevence a detekce rizikových faktorů kognitivních a osobnostních změn u pacientů s Parkinsonovou nemocí léčených metodou hluboké mozkové stimulace.
Zuzana Hummelová -
Porovnání prostředků a funkcí neverbální komunikace na prvním a druhém stupni základní školy
Veronika Česká -
Elipsa v jazyce reklamy (na příkladu francouzštiny a češtiny)
Jan SYROVÁTKA -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy
Olha SHUTKA -
Jazyková hra v ruském propagačním a reklamním textu
Kateřina Vižďová -
Jazyková hra jako lexikálně-sémantický postup v textech ruské komerční reklamy
Lucie Adamiecová