Bc. Petra SEKULOVÁ

Master's thesis

Jak zvýšit prodej značky Prima na Slovensku?

How to increase sales of the Prima brand in Slovakia?
Anotácia:
Tématem diplomové práce je zjištění, jak je možné zvýšit prodej značky Prima na Slovensku. Předmětem mého zkoumání je společnost NOWACO. Hlavním cílem diplomové práce je na základě výsledků marketingového průzkumu zjistit, zda je možné zvýšit prodej značky Prima na Slovensku a jak docílit stejného postavení zmrzliny Prima v České republice a na Slovensku. V závěru mé práce navrhuji případné doporučení …viac
Abstract:
The topic of the graduation thesis is the detection of a possibility to increase the sale of PRIMA brand in Slovakia. The subject of my observation is NOWACO company. The main target of the graduation thesis, which is based on the results of marketing research, is to find out if it is possible to increase the sale of PRIMA brand in Slovakia and to reach the same product positioning of icecream PRIMA …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedúci: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SEKULOVÁ, Petra. Jak zvýšit prodej značky Prima na Slovensku?. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management