Tma a její podoby jako téma výtvarných činností v mateřské škole – Bc. Jana Záleská
Bc. Jana Záleská
Bakalářská práce
Tma a její podoby jako téma výtvarných činností v mateřské škole
Darkness and its forms as a topic of art activities in kindergarten
Anotace:
Téma tmy, které v lidech obecně vyvolává stereotypní představy či negativní emoce, bývá jako námět v předškolním vzdělávání mnohdy opomíjeno, přestože nabízí řadu příležitostí k hlubšímu sebepoznání, rozvoji fantazie, představivosti a objevování rozdílností v chápání a vnímání světa dětí. Výtvarná tvorba poskytuje relativně bezpečný prostor pro neverbální sdílení dětských prekonceptů, zážitků, pocitů …víceAbstract:
The topic of darkness, which generally evokes stereotypical ideas or negative emotions in people, is often neglected as a theme in preschool education, although it offers a number of opportunities for deeper self-knowledge, the development of fantasy, imagination and the discovery of differences in children's understanding and perception of the world. Art work provides a relatively safe space for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kbfw4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Bc. Pavla Novotná, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Ian McEwan: 'From the Dark Side to the Light of the Family Life, and Back to the Dark Side of the Society'
Karolína CRHÁKOVÁ -
Využití techniky Land art v mateřské škole
Jana SUDOVÁ -
Body art v mateřské škole
Markéta BUZICKÁ -
Body art v mateřské škole
Markéta BUZICKÁ -
Využití techniky land art v mateřské škole
Barbora Kotyzová -
Land art jako prostředek poznávání přírody v mateřské škole
Monika Nevařilová -
Developing communicative competence through differentiated activities in learning centers in TEVYL
Kristina Psotová -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová