Bezobalové nakupování v České republice – Bc. Kristýna Lalinská
Bc. Kristýna Lalinská
Diplomová práce
Bezobalové nakupování v České republice
Packaging-Free shopping in the Czech republic
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě analýzy stávající situace v bezobalových prodejnách v České republice formulovat návrhy a doporučení pro jejich zlepšení na trhu. Vzhledem k nemožnosti v rozsahu diplomové práce prozkoumat celý trh bezobalových prodejen v České republice, se práce soustředí na jednu konkrétní prodejnu v Ostravě. V teoretické části práce jsou představeny základní pojmy, jako je obal …víceAbstract:
The aim of the thesis is to formulate proposals and recommendations for their improvement on the market based on the analysis of the current situation in the Czech Republic. Due to the impossibility of examining the entire market of packaging-free stores in the Czech Republic within the scope of the thesis, the thesis focuses on one specific store in Ostrava. The theoretical part of the thesis introduces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/x4pdd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcel Lázók
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Zero waste
Helena MATYÁŠOVÁ -
Koncept zero-waste a jeho implementace v rozvoji regionů
Jan Urban -
Aplikace konceptu Zero Waste v prostředí bezobalových obchodů
Dominika Přibylová -
Bezobalové (Zero-waste) obchody v podmínkách českého trhu
Lenka LENGEROVÁ -
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
Potravinářský obal jako nástroj marketingové komunikace
Nikola Mišjaková -
Textilní obal
Štěpána Šulcová -
Obal jako jednoznačný identifikátor konkrétního výrobku pro spotřebitele
Veronika Hybšová