Umělá inteligence jako nástroj pro plánování hodin anglického jazyka na 2. stupni ZŠ – Bc. Daniel NECUDA
Bc. Daniel NECUDA
Diplomová práce
Umělá inteligence jako nástroj pro plánování hodin anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Uses of Artificial Intelligence in ELT at Lower Secondary Schools
Abstract:
Artificial intelligence has been evolving very quickly over the last few years, and its spread reached even the sphere of lesson planning, which is a very important part of a teacher's job. As teachers in training often struggle with lesson planning, this thesis aims to examine the characteristics of lesson plans created by AI tools, while also examining the opportunities and limits of AI tools for …víceAbstract:
Během posledních pár let se umělá inteligence velmi rychle vyvíjela, až její šíření se dosáhlo sféry plánování výuky, které je velmi důležitým aspektem práce učitele. Jelikož mají studenti učitelství často problém s tvorbou příprav výuky, tato práce se snaží prozkoumat charakteristiky plánů výuky vygenerovaných umělou inteligencí, zatímco také zkoumá možnosti a limitace nástrojů poháněných umělou inteligencí …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Havránková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NECUDA, Daniel. Umělá inteligence jako nástroj pro plánování hodin anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy a Učitelství českého jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití umělé inteligence při výuce angličtiny
Aneta FIALOVÁ -
Alternativní výukové materiály vycházející z popisu životních situací ve výuce německého jazyka v zájmovém kroužku na I. stupni ZŠ
Aneta Reischlová -
Využití ChatGPT-4 pro detekci phishingu
Branko Perger -
Porovnání učebnic chemie v České republice a ve Velké Británii pomocí ChatGPT
Radek OPĚLA -
Business Planning in the AI Era: A Study of ChatGPT's Capabilities and Limitations
Martin Fiala -
Analysis of the Corpus of Texts Generated by ChatGPT for Teaching Reading Comprehension.
Tereza KUBÁNKOVÁ -
Customization of LLM-specific modules within ChatGPT
Aleksandra Matveeva -
Ověření úrovně schopnosti ChatGPT vědomě ovládat hardware
Jan DAVID