Struktura prodejů a její vliv na volbu a přesnost předpovědních metod – Ing. Michal Paták
Ing. Michal Paták
Disertační práce
Struktura prodejů a její vliv na volbu a přesnost předpovědních metod
The sales structure and its influence on the choice and accuracy of forecasting methods
Anotace:
Tato disertační práce se věnuje problematice krátkodobého předpovídání prodejů ve výrobních podnicích a zaměřuje se na význam struktury prodejů a její vliv na volbu a přesnost předpovědních metod. Na základě rešerše odborné literatury jsou v práci klasifikovány předpovědní metody, specifikována kritéria volby vhodné předpovědní metody a popsány principy vybraných předpovědních metod, které nalezly …víceAbstract:
This dissertation deals with the problems of short-term sales forecasting in manufacturing enterprises and is focused on the importance of the sales structure and its impact on the choice and accuracy of forecasting methods. On the basis of professional literature research, the dissertation classifies forecasting methods, specifies criteria for choosing a suitable forecasting method and describes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 11. 2013
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Paták, Michal. Struktura prodejů a její vliv na volbu a přesnost předpovědních metod. Pardubice, 2013. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáDoktorský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Hierarchické předpovídání poptávky jako nástroj pro rozhodování podnikového managementu
Kateřina Joštová -
Hierarchické předpovídání poptávky ve výrobním podniku
Veronika Fejtová -
Aplikace hierarchických metod při předvídání poptávky ve výrobním podniku
Alena Hroudná -
Analýza průběhu prodejů v gastronomickém podniku
Aneta Ševčíková -
Podpora prodeje, jeho struktura, ekonomické, účetní a daňové souvislosti
Jana NOVÁKOVÁ -
Porovnání struktury celosvětového prodeje automobilek ŠKODA AUTO a Porsche
Daniel Říha -
Statistická analýza vývoje struktury prodeje technických norem z hlediska jejich uživatelů
Pavlína Chloupková -
Optimalizace struktury prodeje lesních sazenic
Adam Široký