Sdělovací potenciál hashtagů na TikToku – Nina Rozsypalová
Nina Rozsypalová
Bakalářská práce
Sdělovací potenciál hashtagů na TikToku
The Communicative Potential of Hashtags on TikTok
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the communicative potential of hashtags on TikTok. The work consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part explains the basics of internet marketing, internet discourse, TikTok and hashtag from a communicative standpoint. The analytical part discusses the hashtags used with videos representing products of eleven selected brands use TikTok platform …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikativním potenciálem hashtagů na TikToku. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část vysvětluje základy internetového marketingu, diskurzu, TikToku a hashtagu. Praktická část obsahuje analýzu videí a jejich vizuální stránky s hashtagy jedenácti vybraných značek, které operují na TikToku. Závěr obsahuje zhodnocení poznatků.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rozsypalová, Nina. Sdělovací potenciál hashtagů na TikToku. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk pro manažerskou praxi / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Sociální média jako prostředek propagace městského cestovního ruchu
Blanka Steinerová -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
TikTok a ochrana osobních údajů: Vnímání bezpečnosti z pohledu uživatelů
Eliška Weisová -
TikTok as a marketing tool
Eleonora Mordovina -
Digitální umění na online sociální síti TikTok
Monika Matulíková