Interaktivní průvodce Fakultou elektrotechniky a informatiky Univerzity Pardubice – Lukáš Milar
Lukáš Milar
Bakalářská práce
Interaktivní průvodce Fakultou elektrotechniky a informatiky Univerzity Pardubice
An interactive guide of the Faculty of Electrical Engineering and Informatics, University of Pardubice
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou interaktivní prohlídky Fakulty elektrotechniky a informatiky Univerzity Pardubice v herním enginu Unity3D. Nejprve je projednána problematika herních enginů a vysvětleny důvody pro volbu zmíněného enginu. Poté jsou představeny modelovací techniky a aplikace, ze kterých je následně podrobněji popsán Blender. V další části je popsána analýza vytvářeného prostředí …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the creation of an interactive tour of the Faculty of Electrical Engineering and Informatics, University of Pardubice in the game engine Unity3D. First, the topic of game engines is discussed and the reasons of choosing the mentioned engine are explained. Then the modeling techniques and applications are introduced and Blender is the one from the list which is subsequently …víceKlíčová slova
Blender 3D modelování Unity3D WebGL HUD informační systém tvorba textur herní engine C#
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zbyněk Kopecký
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MILAR, Lukáš. \textit{Interaktivní průvodce Fakultou elektrotechniky a informatiky Univerzity Pardubice}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/c7z0i8/.
Jak správně citovat práci
Milar, Lukáš. Interaktivní průvodce Fakultou elektrotechniky a informatiky Univerzity Pardubice. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Informační systém pro firmu zabývající se 3D tiskem
Daria Zabiiaka -
E-learning: Využití 3D tisku ve výuce zeměpisu
Victoria Trojanová -
Tvorba detailního virtuálního modelu konkrétních historických objektů
Karel Korbel -
Tvorba charakteru v programech 3ds Max a Mudbox
Josef Putík -
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
Michal Dvořák -
Blender Game Engine a jeho aplikace
Michael ŽÍDEK -
Využití optického sledování polohy v herním engine
Pavel Křupala