Marketingová strategie firmy ZKL Bearings CZ, a.s. – Jana Prášilová
Jana Prášilová
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy ZKL Bearings CZ, a.s.
Anotace:
Cílem mé práce bylo definovat marketingovou strategii firmy ZKL Bearings CZ, a.s. a zformulovat doporučení pro firmu v této oblasti. K cíli jsem postupovala následujícími kroky: 1. charakterizovala jsem postavení firmy ZKL Bearings CZ, a.s. v koncernu ZKL, 2. definovala jsem základní poslání podniku, 3. vytvořila jsem důkladnou situační analýzu firmy, která zahrnovala SWOT analýzu, analýzu konkurence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4550
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2008
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Vladimír Hrádek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4550
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.