Jana Prášilová

Diplomová práce

Marketingová strategie firmy ZKL Bearings CZ, a.s.

Anotace:
Cílem mé práce bylo definovat marketingovou strategii firmy ZKL Bearings CZ, a.s. a zformulovat doporučení pro firmu v této oblasti. K cíli jsem postupovala následujícími kroky: 1. charakterizovala jsem postavení firmy ZKL Bearings CZ, a.s. v koncernu ZKL, 2. definovala jsem základní poslání podniku, 3. vytvořila jsem důkladnou situační analýzu firmy, která zahrnovala SWOT analýzu, analýzu konkurence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2008
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Vladimír Hrádek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/4550

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.