Pozice průpravné části v hodinách školní tělesné výchovy – Mgr. Bc. Lucie Grajciarová
Mgr. Bc. Lucie Grajciarová
Rigorózní práce
Pozice průpravné části v hodinách školní tělesné výchovy
The position of the warm-up in school physical education lessons
Anotace:
Podstatou předkládané rigorózní práce je pomocí videostudie analyzovat pozici průpravné části v hodinách školní tělesné výchovy na 2. stupni základních škol ve Zlínském kraji. Práce má deskriptivní charakter a je orientována kvantitativně. Na základě analýzy dat bylo zjištěno, že z celkové doby vyučovací jednotky tělesné výchovy byla skutečná délka hodiny tělesné výchovy v průměru 36 minut a 30 sekund …víceAbstract:
The essence of the presented rigorous work is to use a video study to analyse the position of the warming up in school physical education classes at the lower secondary school in the Zlín region. The work has a descriptive character and is quantitatively oriented. Based on the data analysis, it was found that out of the total time of the physical education teaching unit, the actual length of a physical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q40ej/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2022
- Oponent: doc. PhDr. Renata Malátová, Ph.D., doc. PhDr. Mgr. Petr Vlček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíRigorózní řízení / obor:
Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy / Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Motivované hodiny tělesné výchovy pro žáky 1. stupně základní školy se zapojením průřezových témat
Veronika Nekvindová -
Hodnocení efektivity hodiny TV na 1. stupni základní školy pomocí tepové frekvence
Pavlína JANCSÓVÁ -
Hodnocení efektivity hodiny TV na 1. stupni základní školy pomocí tepové frekvence
Pavlína JANCSÓVÁ -
Připravenost učitelů na společné vzdělávání a zařazení žáků s tělesným postižením a tělesným znevýhodněním do školní tělesné výchovy
Karolína Kožená -
Postoje učitelů k integraci žáků s tělesným postižením a tělesným znevýhodněním do školní tělesné výchovy na Šumpersku
Šárka KYLAROVÁ -
Legislativa školní tělesné výchovy se zaměřením na výcvikové kurzy a pobyt v přírodě
Nella Kokešová -
Rušná a průpravná část v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ
Lucie Nováková -
Úvodní a průpravná část hodiny tělesné výchovy pro děti mladšího školního věku
Adam CVIK