Bc. Anežka Kordová

Master's thesis

Marketing-management divadla Josefa Kajetála Tyla v Plzni

Marketing-management of Josef Kajetan Tyl Theater in Pilsner
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingu divadla. První část práce se zabývá základními teoretickými poznatky marketingového řízení v oblasti divadel. Druhá část popisuje konkrétně vybrané divadlo Josefa Kajetána Tyla v Plzni. Na základě získaných informací je sestaveno doporučení na změnu současně nastaveného marketingového řízení tohoto divadla.
Abstract:
The thesis is focused on the issue of theater marketing. The first part deals with basic theoretical knowledge of marketing management in the field of theaters. The second part describes specifically selected theater of Josef Kajetan Tyl in Pilsen. There is proposal for changing current marketing management of this theater on the based obtained informations.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2019
  • Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta