Thuy Linh Nguyen

Diplomová práce

Segmentace českých spotřebitelů podle vztahu ke stravování

Segmentation of Czech consumers according to their diet
Anotace:
Diplomová práce má za hlavní cíl nalezení segmentů v kategorii stravovacích návyků. Nejprve je v teoretické části představena tématika týkající se spotřebního chování, cíleného marketingu (segmentace, targeting a positioning), marketingového výzkumu a marketingového mixu. Následně se práce věnuje jednotlivým úrovním segmentačního procesu a využitelným kritériím. V praktické části je představena kategorie …více
Abstract:
The thesis has as its main objective finding segments in the category of eating habits. First, the theoretical section introduces the themes relating to consumer behavior, targeted marketing (segmentation, targeting, and positioning), marketing research and marketing mix. Subsequently, the work is devoted to the different levels of the segmentation process and usable criteria. The practical part introduces …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2022
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85210