Grafomotorický vývoj ve 3. a 4. ročníku ZŠ – Bc. Tereza Urbánková
Bc. Tereza Urbánková
Bakalářská práce
Grafomotorický vývoj ve 3. a 4. ročníku ZŠ
Graphomotoric development in the 3rd and 4th grade of the elementary school
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl svými výsledky podpořit projekt GA ČR GA18-1683352 a vývoj inovativní metody k diagnostice vývojové dysgrafie a obtíží s psaním. K posouzení diagnózy dysgrafie, či obtíží s psaním, je nutné vyšetřit grafomotorické dovednosti a kognitivní schopnosti. Doposud byla diagnostika dysgrafie prováděna především subjektivně. Avšak řešitelé uvedeného projektu navrhují objektivní …víceAbstract:
The bachelor's thesis aims to support the research of project GA ČR GA18-1683352 and the development of an innovative method for the diagnosis of developmental dysgraphia and writing difficulties. To assess the diagnosis of dysgraphia or writing difficulties, it is necessary to examine graphomotor skills and cognitive abilities. Until now, the diagnosis of dysgraphia has been diagnosed mainly subjectively …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uz1zq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
- Vedoucí: prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Štěpánková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Utilisation of spectral and time-domain prior knowledge in the quantitative analysis of in vivo magnetic resonance spectroscopy signals
Michal Jablonski -
Quantitative analysis of TLS certificate validity on the Internet
Radim Podola -
Quantitative Analysis of the Effects of Floods in Nepal
Subina THAPALIYA -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Grafomotorické obtíže ve vztahu k sebepojetí u žáků čtvrtých tříd
Pavla Suchomelová -
Vliv poruch autistického spektra na vývoj grafomotoriky dítěte předškolního věku
Iveta Kuldová