Jaroslav Brom

Diplomová práce

Segmentace spotřebitelů na trhu piva v ČR.

Consumer segmentation on the Czech beer market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá spotřebiteli na českém trhu piva. Cílem je získat pomocí kvalitativního výzkumu informace o současných spotřebitelích a na základě nejvýznamnějších trendů provést segmentaci trhu. Výsledkem budou profily nejvýznamnějších spotřebitelských typů. Zjištěné skutečnosti mohou posloužit jako návod pro tvorbu optimální komunikační strategie. Speciální důraz bude kladen na vnímání …více
Abstract:
This master thesis focuses on consumers on the Czech beer market. The main objective is to get knowledge of current consumers through a qualitative research. Based on the most important tendencies I will carry out a segmentation of the market. As a result, profiles of main consumer types will be identified. Deep knowledge about current consumers will provide valuable recommendations for developing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30902